8 Ekim 2012 Pazartesi

LÄR DIG RYSKA PÅ ETT SPÄNNANDE SÄTT!

Stat: StockholmLand: SverigePostnummer: 18236Listade: oktober 3, 2012 15:03Förfaller: 85 dagar, 13 timmar

Hej! Mitt namn är Natalia. Jag är född i Moskva, har ryska som modersmål och är behörig lärare med kompetens att undervisa ryska som främmande språk för både vuxna och barn.

Jag har fått utbildning inom TRADITIONELL UNDERVISNING i ryska som främmande språk (vid Studiecentret för ryska språket, Moskvas statliga universitet), samt inom ALTERNATIVA språkundervisningsmetoder:

SUGGESTOPEDIMETODEN (vid Centret för pedagogisk utveckling i Södertälje) och AKTIVERINGSMETODEN (vid Centret för intensiv undervisning i främmande språk i Moskva).

Har erfarenhet av undervisning i ryska som främmande språk i både Ryssland och Sverige sedan 1996.

Jag arbetar med ryska språket på professionell nivå och följer språkets kontinuerliga förändringar och utveckling.

Erbjuder kurser som kombinerar traditionell och snabb undervisning.

Har ett stort utbud av läromedel som innehåller texter med övningar, audio- och videomaterial.

Som frilansande lärare i ryska erbjuder jag mina tjänster för både FÖRETAG och PRIVATPERSONER.

Kursutbud:

1) Grundkurs i ryska (för dig som är nybörjare, vardagligt språk).

2) Fortsättnings- och fördjupningskurs i ryska (kursen ar skräddarsydd efter dina specifika behov).

3) Konversationskurs i ryska (inkl. neologismer och slang).

4) Ryska för affärslivet (för dig som är affärsman).

5) Ryska inför resan (om du planerar en kortare resa till Ryssland eller andra rysktalande länder).

6) Allt om Ryssland och ryssar (en avancerad kurs i modern ryska om du är intresserad av att lära dig mer om landet, arbete med texter och videomaterial).

7) Distanskurs i ryska (via Skype, alla nivåer).

icon cool LÄR DIG RYSKA PÅ ETT SPÄNNANDE SÄTT! Kurs i interkulturell kommunikation (om du vill lära dig att förstå den ryska mentaliteten och kunna kommunicera med ryssarna på rätt sätt).

PRIS:
Enligt överenskommelse.

För mer information kontakta mig via mobil eller e-post!

Processing your request, Please wait....



View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder