9 Ekim 2012 Salı

Hårförlängning med äkta löshår/ extensions billigt

Gata: Maltesholmsv.95Stat: HässelbyStat: StockholmLand: SverigePostnummer: 16555Listade: oktober 9, 2012 15:34Förfaller: 89 dagar, 23 timmar

Gör dina Hårförlängning/ Hair extensions hos en
Erfaren Certifierad Extensions Stylist och få ditt
hår perfekt insatt. Längtar du efter långt
svallande hår?, då ska du ta del av mitt
erbjudande.

Kasta inte bort din tid på att använda dem
billigaste löshår på marknaden för såna löshår
kommer bara att förstöra ditt egna hår vilken
kommer att kosta dig ännu mer att åtgärda
problemet.

Hos mig betalar du för kvalitet och det får du för
jag jobbar bara med hög kvalitet när det gäller
både löshåret och vilken typ av Keratinvax jag
använder och remover som sen tar bort dina
extensions.

Du behöver inte oroa dig för att ditt hår ska ta
skada vad gäller mina produkter jag använder.

Jag kan sätta in din Hårförlängning med Keratinvax
metoden och du kan välja mellan små runda eller
platta fästen som inte tillför slitaget på ditt
egna hår. Kan även weaving så kallad sy-in metoden
där man syr in löshåret på inbakade flätor,
Microringar eller tvinning, jag kan dem flesta
metoderna så du kan känna dig trygg hos mig.

Nyckeln till en super bra Hårförlängning är: Hög
kvalitet Löshår, i mitt fall använder jag bara
Äkta virgin löshår, brazilianskt hår bland annat
men även 100%Indisk remy hår.

Både dem här hårtyperna är av Europeisk kvalitet
och har tunna hårstrån som gör att ditt egna hår
smälter in så väl och ännu viktigare så trasslar
den inte och förlorar inte glansen trots flera
tvättar och kan färgas om till olika färger.
Håret kommer i rakt, vågig och lockigt variant.

Ring och boka konsultation kostnads fritt

0767500378 eller 08-389974
_____________________________
Brazilianskt hår 45 cm upp till 55cm

50 slingor 1000kr

100 slingor 1700kr

125 slingor 2200kr

150 slingor 2500kr

OBS!!! gäller endast till 2012-10-31

Detta ingår i priset:
Konsultation, Färgval, In klippnig av håret och
styling.

För mer information ring 08-389974 eller
0767500378
www.clippotek.se

Adress: maltesholmsv.95
165 55 Hässelby.

Processing your request, Please wait....


Inga taggar

3 totala visningar, 3 idag


View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder